Řekněte tukovým buňkám NE!

Léto je opět zde a vy stále nemáte svou vysněnou postavu? Přišla jste z práce unavená a místo návštěvy fitness centra nebo dlouhé procházky jste si sedla k televizi s plnou skleničkou vína a pořádně sladkým zákuskem? Hřešení k životu patří, musí se však držet pod kontrolou, jinak nám začne přibývat tukových buněk, které je potřeba efektivně spalovat.

 

 

Jak to funguje?

Než se dostaneme k problematice spalování tuků, je nezbytné zmínit jedno obecně platné pravidlo, kterému se, bohužel, za žádných okolností nevyhnete. Při kontrole vaší váhy hraje ve většině případů roli poměr příjmu a výdeje energie. Je-li váš příjem a výdej energie v rovnováze, udržíte si svou aktuální váhu. Větší příjem než výdej znamená, že vaše tělo začne přibírat na váze, menší příjem než výdej pak předurčuje ke snižování váhy.

Příjímáte-li dlouhodobě více kalorií, než je nutné, začne si je organismus ukládat. Část z nich se přemění na cukr, část si tělo uskladní do tukových buněk. Průměrně máme asi 40 miliard tukových buněk, jejich počet se však při silné obezitě může zvýšit až na 120 miliard.

 

Návrh bez názvu

 

  

 SPALTE TUK ÚČINNĚ V 5 KROCÍCH!

 

1) Snižte svůj denní příjem kalorií

Sestavte svůj jídelníček tak, abyste zredukovali množství přijaté energie. Do příjmu kalorií se projektuje také vaše fyzická aktivita. Máte-li sedavý způsob života, příjem kalorií musí být ještě nižší.

 

2) Jezte zdravě

Pokuste se vyhnout průmyslově zpracovaným potravinám a předvařeným jídlům, která stačí ohřát v mikrovlnce. Jezte pravidelně a nevynechávejte jednotlivé chody, měla byste pak sklon se následně přejídat. Připravujte si stravu obsahující luštěniny jako čočku, hrách nebo fazole, které vás zasytí na delší dobu. Pokud vás honí mlsná, nahraďte oplatku sladkým ovocem, například jablkem či jahodami.

 

3) Nezapomeňte na bílkoviny

Příjem bílkovin je jedním z faktorů napomáhajících při spalování tuků. Tělo je spaluje pomaleji, než tuky a cukry a navíc právě protein pomáhá zabránit úbytku svalové hmoty. Potraviny bohaté na bílkoviny vás navíc zasytí na delší dobu, než stejně kalorické jídlo s vyšší mírou sacharidů.

 

4) Neokrádejte se o spánek

Může to znít jako sci-fi, ale spánek skutečně napomáhá spalování tuků. Ve chvíli kdy upadnete do sladké říše snů, se začne vyplavovat růstový hormon zodpovědný za regeneraci buněk a tkání. Energii potřebnou pro tento proces si tělo vezme z tukových zásob.

 

5) Hýbejte se

Pohyb, pohyb a zase pohyb. Věnujte svůj čas aerobnímu cvičení, během kterého tep stoupá na 60-80 % vaší maximální tepové frekvence. Po cca. 30 minutách tohoto cvičení začne tělo spalovat zásoby tuku. Jedná se například o cyklistiku, plavání, aerobic nebo běh, které navíc pomáhají snížit krevní tlak i hladinu cholesterolu.

Stejně jako aerobní cvičení je důležité do boje s tukovými buňkami zařadit cvičení anaerobní, kterým podpoříte sílu a vybudujete svalovou hmotu. Anaerobní cvičení se od aerobního liší svou délkou a intenzitou. Anaerobní cvičení je velmi intenzivní, ale trvá krátkou dobu - mezi 2 sekundami - 2 minutami. Jako příklad lze uvést sprint, při kterém vyvinete maximalní fyzické vypětí po poměrně krátkou dobu.

 

 

Co se při spalování tuků vlastně děje?

Molekuly tuku se skládají z uhlíku a kyslíku. Při hubnutí se uhlík naváže na kyslík, čímž vzniká oxid uhličitý, který je pomocí krve dopraven do plic. Z plic následně oxid uhličitý vylučujeme výdechem. Zbytek tvoří voda, již z těla dostáváme pryč potem, močením a slzami.

 

 

Venira spalovač tuků

Jak jsme již zmiňovali výše, hřešení k životu patří, zároveň je však vhodné udržet si zdravou kontrolu nad svým životním stylem a případné nadměrné tukové buňky efektivně spalovat. Jako svého pomocníka při odbourávání tuků si můžete vybrat náš Venira spalovač tuků. Tento přírodní doplněk stravy obsahuje směs 7 účinných látek, které vaši snahu podpoří. 

 

Návrh bez názvu

 

 

Proč jej doporučujeme vyzkoušet?

  • podporuje spalování tuků

  • pomáhá dodat energii

  • potlačuje chuť k jídlu

  • snižuje míru únavy

  • podporuje výkon

  • neobsahuje lepek, cukr ani přidanou chemii

 

Venira spalovač tuků obsahuje:

Zelený čaj

Zelený čaj je zdraví prospěšný díky vysokému podílu antioxidantu katechinu. Tato látka pomáhá zabraňovat množení bakterií v dutině ústní, může tak přispět k ochraně před vznikem zubního kazu. Zelený čaj má také pozitivní účinky při spalování tuků. 

 

Extrakt ze semen guarany

Guarana - liánovitá rostlina vyskytující se v Amazonii je domorodými kmeny považována za posvátnou. Používá se pro dodání energie, pomáhá snížit duševní únavu a podporuje redukci tuků.

 

Extrakt z kořene rostliny Coleus forskohlii

Tato rostlina s nádherně zbarvenými listy se nalézá v tropickém a subtropickém pásu Afriky a Austrálie. Na naše tělo působí africká kopřiva termogenním efektem, tedy urychluje náš metabolismus a přispívá ke spalování tukových zásob.

 

Extrakt z pomerančovníku hořkého

Subtropický strom dorůstající až do výše 10 metrů se do Evropy dostal s Araby a Křižáky a svůj název si vysloužil nápadně trpkou chutí svých plodů. Pomerančovník hořký má zklidňující účinky, podporuje spánek a metabolismus lipidů.

 

Extrakt z černého pepře

Toto indické koření je zdrojem minerálů jako chrom, železo nebo vápník. Piperin obsažený v černém pepři zase podporuje vylučování kyseliny chlorovodíkové, která je důležitá pro proces trávení, a urychluje metabolismus. 

 

Vitamin B6

Je nezbytný pro správnou funkci nervového systému a pomáhá rozkládat a zužitkovat bílkoviny, cukry a tuky ze stravy. Hraje klíčovou roli při přeměně cukrů v játrech a svalech na energii. 

 

Chrom

Chrom podporuje funkci inzulinu. Nedostatek této látky v těle vede k narušení metabolismu cholesterolu, cukrů a tuků, pro normální látkovou přeměnu je tedy významný. Nezřídka bývá využíván jako doplněk stravy při snižování hmotnosti

 

A1