Často kladené otázky

Vy se ptáte, my odpovídáme!

Na tomto místě najdete ty nejčastěji pokládané otázky, které nám chodí na zákaznickou podporu. Pokud by se ovšem stalo, že Vás zajímá úplně něco jiného, neváhejte nás kdykoliv kontaktovat! 

 

 

Kde je možné produkty Venira koupit?

Naše produkty si můžete koupit přímo zde, na našich stránkách. Vše máme skladem a odesíláme bleskově, navíc máme k naprosté většině produktů vždy nějaký dáreček navíc.

Dále spolupracujeme s řadou lékárenských, kosmetických a jiných beauty subjektů a naše produkty tak můžete najít i zde. Mezi tyto partnery například patří: www.pilulka.cz, www.drmax.cz, www.benu.cz, www.mall.cz, www.prozdravi.cz, www.lekarna.cz a řada dalších. 

Jaké jsou možnosti dopravy?

Balíčky do České republiky posíláme přes Českou poštu (Balík do ruky, Balík na poštu, Balíkovna), PPL a také přes Zásilkovnu. Vše máme skladem, takže odesíláme opravdu bleskově. Pokud nemáme akci, je doprava zdarma při nákupu nad 2 000 Kč a veškeré další informace najdete v sekci Doprava a platba.

Jak se dá na e-shopu zaplatit?

Zaplatit svou objednávku u nás můžete hned několika způsoby. Umožňujeme platbu kartou předem (ihned po vytvoření objednávky), rychlým bankovním převodem (ihned po vytvoření objednávky) nebo na dobírku (zaplatíte až při jejím převzetí, hotově nebo kartou). Všechny další informace k platebním metodám najdete v sekci Doprava a platba.

Mám slevový kód. Jak a kde ho mám zadat? 

Pokud od nás máte slevový kód, jeho uplatnění je velmi jednoduché a tady je návod.

1. Nejprve si vyberte produkt nebo produkty a vložte jej do košíku.

2. Přejděte do košíku.

3. V prvním kroku košíku zadejte daný slevový kód do políčka ,,Máte slevový kód?,, a následně klikněte na tlačítko ,,Použít,,.

4. A je to! Kód se následně načte a vy rovnou uvidíte, kolik jste ušetřili. 

Slevový kód nemám. Jak jej můžu získat?

Slevové kódy posíláme vždy jednou za čas odběratelům našeho newsletteru a také fanouškům na Instagramu a Facebooku.

Pokud jste ale u nás už v minulosti nakoupili, byli jste spokojeni a nám pošlete svou proměnu, nebo napíšete recenzi na Heuréku nebo Facebook, velmi rádi Vám vytvoříme speciální slevový kód na Vaši příští objednávku. Stačí před objednáním jen napsat předem, kde byla recenze udělena nebo proměna poslána (napsat nám můžete na info@venira.cz, na Instagram nebo Facebook).

Je možné produkty po zakoupení také vrátit?

Samozřejmě! Do 14 dnů u nás můžete nerozbalené a nepoužité produkty vrátit bez udání důvodu a do 2 let uplatnit reklamaci, pokud produkty přišel vadný, nebo jinak poškozený. Tento proces je u nás velmi jednoduchý a vše najdete v sekci Vrácení a reklamace.

Posíláte balíčky také do zahraničí? (Rakousko, Německo, Itálie, atd.)

Ano, i do zahraničí balíčky posíláme, bohužel ještě ne přímo zde přes e-shop. Pokud byste chtěli balíček poslat do některé ze zahraničních zemí (do Rakouska, Německa, Anglie, Itálie, atd.), postup je následující:

1. Na e-mail info@venira.cz nám napište, o jaké produkty budete mít zájem a Vaše fakturační údaje (jméno, adresu, telefonní číslo, e-mail) s informací o tom, zda budete chtít vystavit fakturu v korunách nebo eurech.

2. Na základě Vaší zprávy vytvoříme fakturu, kterou Vám obratem pošleme, kdy jakmile objednávku uhradíte, budeme balíček posílat směrem k Vám.

Mám kosmetický salón, kadeřnictví, e-shop... a chci Veniru prodávat. Je to možné?

Tato možnost je samozřejmě dostupná, velmi rádi se na spolupráci domluvíme!

Nabízíme velkoobchodní odběr našich produktů pro ty, kteří mají například kadeřnictví, kosmetický salón, nehtové studio, lékařskou praxi, e-shop a další obdobný typ pracoviště. Kontaktujte nás prosím na e-mailovou adresu spoluprace@venira.cz a následně se s Vámi spojíme a vše dále domluvíme.