Jak na lepší spánek?

Jestli je něco, co se byste v rámci vašeho zdraví neměli podceňovat, je to právě spánek. Ten je klíčový pro správné fyzické a psychické funkce těla. Spánek je pro tělo doslova nepostradatelným. Ovlivňuje snad všechny tělesné funkce, ať už to je mozek, svaly, fyzická zdatnost, paměť, energie atd. Nedostatkem spánku dochází k závažným zdravotním problémům. 

 

Jakým třeba? Dlouhodobý nedostatek spánku má na svědomí:

  • Kardiovaskulární onemocnění

  • Hlad

  • Cukrovka

  • Horší reflexy

 

Z těch běžnějších každodenních symptomů to pak mohou být tyto:

Horší paměť - Špatný a nepravidelný spánek negativně ovlivňuje kognitivní schopnosti a paměť. Stačí k tomu pár probdělých nocí. Naštěstí má mozek a jeho funkce schopnost se vrátit zpět do normálu. Opakované vystavování těmto situacím rozhodně vašemu mozku neprospívá.

Špatná nálada - Nedostatečný spánek může vést ke vzniku úzkostí, depresí a špatné náladě. Tyto problémy se nemusí projevit okamžitě, ale v dlouhodobém horizontu, kdy byste svému tělu nedopřávali dostatečný spánek, je tu určité riziko psychických problémů.

Pleť - Dlouhodobým nedostatečným spánkem si zaděláváte na dřívější vrásky. Přesně tak. Kromě vrásek to ale můžou být i jiné kožní problémy. Spánková deprivace má větší dopad pro vaši pokožku a pleť, než si myslíte.

Zpomalenější metabolismus - S nedostatkem spánku může přijít i zvýšená chuť k jídlu. To však není vše. Nekvalitním spánkem se také zvyšuje riziko zpomalení metabolismu. Dopřávejte tělu dostatečný spánek a ono se vám odvděčí v podobě správného fungování metabolismu.

Horší obranyschopnost - Ano, i po jediné nevyspalé noci může být vaše přirozená obranyschopnost narušena. Je zde větší riziko nákazy nachlazením nebo jiným virovým onemocněním. Zároveň se snižuje také vaše fyzická výkonnost a zdatnost. S kvalitním spánkem máte i dostatečné množství energie pro celodenní fungování.

 

B1

 

 

Co dělat pro lepší spánek?

  • Víc jak hodinu před spánkem se nevystavujte intenzivnímu světlu
  • Před spaním si zapalte svíčku nebo použijte relaxační vůně 
  • Meditujte
  • Pokuste se snížit množství hluku
  • Snažte se být přes den aktivní
  • Necvičte těsně před spaním
  • V místnosti kde spíte by měla být tma, ticho a čerstvý vzduch

 

Co doporučujeme my?

Pro lepší spánek doporučujeme užívat Venira směs pro kvalitnější spánek. Je to přírodní produkt a obsahuje směs látek, které přispívají ke zdravému spánku a k celkově lepší kvalitě spánku. Drink má sladkou příchuť višní. Venira směs pro kvalitnější spánek je jedinečný drink, který rozpustíte ve vodě a vypijete. Stačí jedna odměrka před spaním. Chutná sladce po višních a neobsahuje žádný cukr, jen sladidlo. 

 

Směs pro kvalitnější spánek:

- zkracuje délku usínání na minimum 

- prohlubuje spánek a zvyšuje jeho vliv na tělesnou regeneraci 

- prodlužuje a zkvalitňuje nejhlubší fáze spánku 

 

B2